Археологи виявили 2000-річну синагогу на місці народження Марії Магдалині

За словами вчених, послідовниця Ісуса, можливо, відвідувала цю синагогу, яка знаходилася у стародавньому місті Магдала в Ізраїлі.

У місті Магдала, де, як вважають учені, народилася згадана у Біблії послідовниця Ісуса Марія Мадаліна, археологи виявили стародавню синагогу, якій 2000 років. У синагозі є головний зал та ще два окремі приміщення менших розмірів. Під час будівництва релігійної будівлі використовували вулканічний базальт, известняк та гіпс, повідомляє  Daily Mail. “Ця знахідка проливає світло на соціальну та релігійну життя євреїв того часу. Цю будівлю вони використовували не тільки для релігійних обрядів, а й для громадських зборів. Можливо, навіть Марія Магдалина відвідувала цю синагогу”, – каже Діна Авшалом-Горні з університету Хайфі. За словами вчених, у цієї синагозі шість колон підтримували крышу, а стіни були прикрашені яскравими візерунками. На місці розкопок археологи також виявили керамічні свічники, скляні чаші та кам’яний посуд, який використовували для релігійних обрядів.

Цікавим є той факт, що ще у 2009 році археологи виявили подібну синагогу, на відстані майже 200 метрів від цієї будівлі. Стародавнє місто Магадала також відоме як основна база повстанців, які протистояли римським завойовникам під час Першої єврейсько-римської війни (66–73 рр. н.е.).

Також цей місто згадується у Біблії як місце народження Марії Магдалині. У Біблії її описують як повію, яка змінює свій спосіб життя після зустрічі з Ісусом. Вона подорожувала з ним, була свідком його розп’яття і однією з перших дізналася про його воскресіння.